Khamis, 11 Jun 2009

Hari kahwin rupanya hari bekerja

Begitupun detik indah yang mahu diabadikan bersama jejaka pilihannya Gavin, 33, atau nama Islamnya, Salahudin terpaksa ditunda pada 1 Januari depan.

Anak gadis kepada tukang masak terkenal, Redzuawan Ismail atau Chef Wan mula teruja mahu mengakhiri zaman solonya.

Menurut Serina majlis berkenaan terpaksa ditunda pada tarikh berikut disebabkan beberapa perkara.

"Majlis perkahwinan sepatutnya berlangsung 1 Jun serentak dengan majlis sambutan hari jadi saya, namun disebabkan tarikh berkenaan jatuh pada hari Isnin ketika hari bekerja kami berasa tidak sesuai diadakan majlis itu. Kami kemudiannya sepakat untuk menunda majlis itu.

"Keluarga Gavin juga tidak mendapat cuti yang panjang. Selepas berbincang semula, hari pertama tahun baru adalah tarikh yang paling sesuai untuk mengadakan majlis itu. Secara tidak langsung bermula fasa hidup yang baru buat diri saya," katanya.

Seperti rakan selebriti yang lain majlis perkahwinan Serina turut mendapat perhatian dan dinantikan banyak pihak. Apatah lagi bapanya, Chef Wan turut melahirkan perasaan teruja untuk melihat puteri kesayangannya mengakhiri zaman solo bersama jejaka Inggeris yang mempunyai perniagaan berkaitan mempromosi sukan bola sepak.

Perkenalan lebih setahun lalu ketika menghadiri satu majlis akhirnya membuahkan bunga cinta pasangan berkenaan.

Bercerita lanjut mengenai detik pertemuan mereka, Serina yang sebelum ini pernah merasa perit bercinta mengakui dia langsung tidak terfikir untuk jatuh hati dengan jejaka yang berasal dari London itu.

"Saya memang tidak memikirkan soal bercinta selepas merasai sendiri pedihnya pengalaman apabila putus dengan seorang jurutera tidak lama dulu. Mungkin ada hikmah di sebaliknya.

myMetro

0 ulasan:

 
© free template by Blogspot tutorial