Ahad, 22 Februari 2009

Gambar Rihanna Dipukul

Gambar Rihana penyanyi R&B yang dipukul oleh teman lelakinya, Chris Brown. Gambar menunjukkan kecederaan di bibir Rihana dan di pipinya.

Kes Rihana dipukul ini menyebabkan konsertnya di Kuala Lumpur yang ditaja oleh Celcom ditanggguh kepada tarikh yang belum diputuskan lagi.





----------------------------INTAI-INTAI--------------------------------

ROSLIN HASYIM BERKAHWIN 12 HARI?

Pemain badminton negara ini melangsungkan perkahwinan pada 30 Januari dengan hantaran RM15,000, dan mereka bercerai pada 11 Februari yang lepas.perkahwinan Roslin Hashim, 34, dengan Faizah Mohamad, 32 cuma bertahan cuma 12 hari sahaja kerana mereka dah bercerai .

Menurut Roslin “Selepas tiga hari, saya mula terfikir ke arah mana rumah tangga saya ini. Sebabnya, saya terasa seperti tidak dilayan seperti suami, tiada hormat pada saya tetapi saya masih beri dia peluang."

Isteri kepada Jalani Sidek pula berasa tertekan kerana beliau’lah yang menemukan Roslin & Faizah sehingga mereka berkahwin, malah beliau juga yang menjadi perancang perkahwinan mereka.

Rasanya ramai juga yang belum tahu Roslin berkahwin. Harapnya Roslin Hashim dapat menumpukan perhatian penuh untuk kejohanan badminton tanpa di’pengaruhi oleh masalah peribadi.

0 ulasan:

 
© free template by Blogspot tutorial