Isnin, 4 Mei 2009

Tomok tolak glamor(OIAM3)

MENJADI seorang Tomok sebelum benar-benar diserahkan gelaran juara program realiti TV, One In A Million musim ketiga (OIAM3) hingga melayakkan dirinya membawa pulang hadiah berjumlah RM1 juta bukan sesuatu yang mudah.

Paling memeritkan, apabila namanya diumumkan oleh pengacara Awal Ashaari dan Marion Counter sebagai peserta yang disingkirkan pada malam peringkat akhir OIAM3 yang berlangsung di Stadium Malawati, Shah Alam Jumaat lalu.

Gara-gara mendapat undian terendah, Tomok pula yang menjadi mangsa. Malam final OIAM3 sepatutnya hanya menampilkan dua peserta iaitu Aweera dan Esther.

Luluh jantung, malah dunianya pantas menjadi gelap-gelita mendengar perkhabaran memeranjatkan itu. Tidak lama kemudian, ada drama lain pula yang menanti. Tomok kemudian bersatu kembali bersama-sama Aweera dan Esther untuk terus beraksi di pentas akhir OIAM3.

Tomok yang ditemui selepas berakhirnya pertandingan itu memberitahu, dia menerima ketentuan tersebut dengan perasaan terbuka pada awalnya. Walaupun hati cukup terluka, namun itu realiti yang harus diterima.

"Awal-awal lagi saya sudah boleh terima jika ditakdirkan tidak dapat melakukan persembahan pada malam akhir OIAM3. Enggan bersikap terlebih yakin, saya sudah menjangkakan pelbagai keputusan sama ada baik mahupun buruk.

"Alhamdulillah, kesedihan saya kemudian bertukar jadi gembira apabila Allah memberi peluang kedua kepada saya untuk bertanding dengan rakan lain," katanya tersenyum bahagia sambil memanjatkan kesyukuran ke hadrat Ilahi.

SUMBER : KOSMO ON LINE

KLIP VIDEO OIAM3
1, 2, 3 ,4, 5, 6, 7, 8, 9, 10

0 ulasan:

 
© free template by Blogspot tutorial