Sabtu, 1 September 2012

sEmaLaM


Semalam
Adalah malam yg tersangat indah
Seindah fajar menyingsing dikali
Seindah senja di tepi laut
Seindah ditaman firdausi.

Ingin ku laungkan
Agar semua jadi saksi
Betapa aku sangat bahagia
Betapa aku sangat gembira
Dalam menghayati liku cinta ini
Sungguh indah…..

Semalam adalah
Satu kenangan
Satu sejarah
Kerana lama aku tunggu
Detik yg amat manis
Detik yg sungguh syahdu
Sungguh mendebarkan
Tak kan ku lupa saat itu.
  
Aku rela dan aku rela
Aku rela segalanya
Mencari sesuatu yang indah untuk mu
Kerana aku mahu
Diri mu ceria setiap detik.

Dihati ini ada kamu
Jantung ini berdegup bersama cintamu
Aku bisa mati
 Tanpa sayang mu
  ..Tanpa cinta mu
  ….Tanpa rindu mu.

Aku perlukan kamu
Untuk meneruskan hidup ini.
----------------------------------

29feb2008 7.45 pm

0 ulasan:

 
© free template by Blogspot tutorial